How the hell did we wind up like this?

hur kunde mitt liv bli så jävla perfekt??? 

även om jag drabbades av mindre bakslag igår då min älskade Madenta skar sig vid ögat, så ingen tävling på lördag... så jag får spendera dagen på truckmeet istället! tycker allt att ni ska komma! 2-3maj från kl 10 på Wendes Fri entré :) 

imorse vaknade jag brevid min älskling som skulle till jobbet... själv va jag ledig då jag skulle till läkaren och kolla mitt ben som har gjort ont i över 1mån.. men troligen va det "bara" musklerna. 

asså hur mysig är min sambo! 
jag somnade om och innan han körde till jobbet så vaknar man av han pussar och massor av mys! kärlek till dig ❤️ 

imorgon är det valborg och det firas med jobb och sen grillning hos svärföräldrarna i Vittsjö! 

puss på er så ska jag ta hand om mina hästar sen kommer sambon och hämtar hem mig ❤️

btw jag löshoppade Hoppsan i helgen.. satan vad den lille kan flyga!! 
och sen red Moa pay & jump på Bojsen i lördags... satan vad grymma de är och kommer bli!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0