Made memories we knew would never fade

 "One day you'll leave this world behind
So live a life you will remember."
Hey, once upon a younger year
When all our shadows disappeared
The animals inside came out to play
Hey, went face to face with all our fears
Learned our lessons through the tears

Tisdagen den 9 December!! fattar ni! DECEMBER! underbara månad! 
mean får skriva sitt sista kapitel av 2014 och snart börja ett helt nytt år!! 

I Lördags blev set Jullunch mes jobbet pch sedan party i Nöbbelövs mansion för vissa närmare besämt Jag, Andreas, Johan, Sorsa, Jesper, Viktor & Winther! 
ojoj vilken kväll det blev sjuk rolig :D 

alltid nice att umgås utanför jobbet. 

snart är det den 14 December och ni vet ju vad det innebär.. om inte... ta teda på det hahhaha! 
ledtråd, mina föräldrar, farmor& farfar, svärföräldrar  kommer och vi ska äta tårta!! 

men nu skippar vi det och jag myser resten av kvällen med min Älskade Sambo <3 

Just det!! kolla!! Bojsen har hittat ännu Kompis här i Nöbbelöv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0