I will always want you

Visst har det hänt att jag har sneglat någon gång när han har gått förbi
Men jag tänkte jag har ingen chans
Oj, vad jag hade fel

Han är min
 
 
2014 har börjat på riktigt... och jag njuter av varje sekund!
just idag bär jag seriöst inte orkar något... sitter jag mest och tänker, kollar på gamla minnen.. rensar lite i datorn osv! lyssnar på sjukt gammal musik.. haha! gött! hittade en gammal låt.. (därav inlednings texten) som av en händelse så passade den in jäkligt bra ;)
 
jag har även funderat på 2013... vilket grymt år det va egentligen
Började i plugget.. Textillinjen på folkhögskolan, visste inte vad jag ville med livet mer än att jag skulle hitta "mig själv" mer än innan.. umgicks med mitt "Rinkaby gäng", tränade och tävlade med Madenta,
våren och Sommaren kom... i början av Juni tog skolan slut.. blandade känslor.. men efter ett år i skolbänken med underbara människor som klasskamrater så var det på starka ben jag gick där ifrån!
den efterlängtade Parisresan kom! magisk vecka!
 
spenderade 1v hos Jobbcoachen som arbetslös innan pappa hade fixat praktik på KGT/HGT!
och som ni vet så fick jag ganska omgående Lidköpingsrundan och sen hamnade jag i DHL bilarna! och på den vägen är det!
 
under året har jag träffat massor av nya människor.. jag har vågat möta dem och verkligen visa mitt sanna jag!
detta ska tidigare vänner och även senaste pluggåret ha tack för! självförtroendet har lixom växt!!
och att hitta ett jobb där alla är som i en stor glad familj gör det hela bättre!
har man gått i sin egna värld i typ 20år och blivit trampad på då och då så känns det jävligt bra att få den uppmärksamheten som faktiskt alla kollegor har gett mig! 
och Chafförer... helt klart ett släkte försig ;) 
I alla fall... månaderna på terminalen har gått så in i helvestes fort!! och vem fan trodde att just jag skulle hitta mitt livs kärlek där bland de underbara människorna!
 
Underbart!! asså känslan av att somna i just den där famnen där man känner sig som tryggast! och sedan vakna och veta att just han finns där precis brevid! <3
Japp nu är det faktiskt min tur att låta sådär jobbigt tjejig ;) Romantik och allt sånt har aldrig varit "min grej"... men Andreas Larsson det är 100% "min grej"!
 
puss på er, va rädda om er och våga ta chansen om den kommer... jag gjorde det se vart det tog mig!
Puss på dig mitt hjärta... jag vet att du sitter där och läser min blogg via mobilen <3
kom ihåg att nu är du min och jag släpper dig aldrig! <3
 
 
Fina underbara Madenta! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0