Looking back on the things I've done

Let me tell you the story about the call that changed my destiny

Tisdag! 
känner mig jäkligt krasslig, eller sjukt seg. orken är nere på minus just nu! 
som tur va så blev det en lugn runda.. inte så många stopp iaf! fick ta bil 505 (Åhusrundan) 
kan kort säga... fyfan va snö de är i Huaröd!! 
lastbilen körde fast och jag kom inte fram till ett av mina stopp. 

imorn blir det förhoppningsvis Bil 508 (långebro/söder) precis vad min ork klarar för tillfället... känner att en förkyldning är här, fryser, svettas och ibland på samma gång! 

men jag lever lika bra för det Hästen går superfint!! planerat debut i Hässleholm i mitten på Mars! känns lagom långt borta med tanke på snön ;) 
utöver att min häst är finfin så är min älskade pojk lika fin och underbar!! 
ikv blir det filmmys och extra god kvällsmat! 
Han vet hur man skämmer bort en iaf :P 

Mamma är bäst å matar hästarna imorn så jag slipper köra dit först... brukar ju inte sova borta på veckorna.. men ibland får man göra det ;) 

just nu slappar jag i soffan med en sovandes Pekines i knäet, lilla Lucy känner nog av att jag behöver extra värme även om brasan är tänd å de e lagom temperatur i huset :P 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0