There's a truth in your Eyes Saying you'll never leave me

'Cause we belong together now, 
Forever united here somehow, 
You got a piece of me
And honestly,
My Life would suck without you...
 
It's amazing how you
Can speak right to my heart.
Without saying a Word
 
 
1 Januari 2014
Nyår i Vittsjö hos Svärföräldrarna tror inte jag behöver säga mer! <3
 
nu är det nytt år med nya möjligheter men jag har precis allt jag någonsin vågat drömma om!
imorgon är det jobb som gäller.. idag kommer Maja och rider bojsen.. oj vad jag saknat dig "lillsis" ska snart köra och hämta henne :D
ikväll blir det Bio med mamma! Hundraåringen blir det minsann.... hmm Felix Herngren jaja det kommer nog bli bra
 
 
nu är det minsann dags att byta kläder och snart hämta Maja!
 
vill passa på att tacka alla som förgyllt mitt 2013! nu laddar vi om med ny energi och välkomnar 2014!!
ett perfekt tillfälle att inse och välja vilka som ska få stanna kvar i ens liv!
lägg inte energi på dem som inte förtjänar det! följ magkänslan och våga ta chanser!
 
<3 underbara du!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0