utan att resa har jag kommit hem

Utan att veta om vingarna bär
Har jag slutat vid himlen
Den finns där du är
som en båt av bark
Utan roder på ett öppet hav
Så kan man ändå nå sin hamn
 
Tog skydd mot världen utanför
Jag hade vant mig vid mitt hjärtas tystnad
Men här med dig så slår det så att hela världen hör
 
21år och 1mån! javisst! så gammal är jag! haha!
mår lite blandat just nu.. Psykiskt mår jag som en prinsessa! kan man göra annat när man får dela sina dagar med världens bästa människa?!
Fysiskt så vill jag bara skrika... igår när jag borstade benen på Madenta så satt jag som vanligt på huk och reste mig som vanligt lite för fort... vilket gjorde att jag glömde känna efter hur knäna mådde... och vips så hade det "låst sig" på knäetsbaksida och det knäppte till som sören! har hänt förut så troligen inget allvarligt men nu sitter smärtan faktiskt kvar.. ett helt dygn efter.. hmm visst jag är ju aldrig still och jobbet kräver ju! men va fan!!!
 
så nu har jag lindat knäet (vilket jag såklart glömde imorse) hoppas på att det hjälper... annars lägger jag bara det till listan på mina krämpor haha! jävla gnälltant ´jag kan vara då! men snälla låt mig gnälla haha! iaf här så slipper jag ha det i huvudet och ta ut ´det över någon annan!
 
en sak till... det är ju seriöst lite skrattretade hur folk kan misstolka och göra värsta kaoset av det sen!
tyvärr så finns det alltd någon om blir oskyldigt påhoppad! men sånt får man väll ta... Fast NEJ!!
kände att jag inte skulle bry mig men... efter att ha läst det en 2a gång.. så va jag precis lika förbannad som första gången!!... falska påhopp! det är inte okej!
våga ta det Face 2 Face.. annars får det va!
jag hade gärna tagit diskutionen öga mot öga osv.. men det går ju tyvärr inte pga olika anledningar
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag klarar ta precis allting Face 2 Face! Men Falsk är du! 'Heej..' Vill inte ha med någon av er att göra!

Och han kommer säkert va likadan mot dig som mot mig. Inte visa sms, bli sur om man frågar vem han smsar med, snacka om sitt ex aurora som han inte kommit över, börja planera barn med dig, börja snacka om förlovning. Och vara Prince charming, så du lämnar dina intressen för att va me honom.. Jag märkte att allt inte stod rätt till tidigare, o då hade ja inte aningar om det ens var DU!! Men någon! Tänker man Psykologi och någon reagerar surt när man frågar så är där något som ska kollas upp.. O du som verkar ha haft de jobbigt själv borde fan fatta att man blir sårad när man har känslor o blir lämnad! För mig finns inte du o inte Andreas, jag går vidare själv med mitt liv, jag pratar inte med Andreas o har ingen lust att snacka med dig heller. Du är ingen jag vill eller tänker lägga mer energi på än det här inlägget.

Och vad säger att det är endast det han ljugit om?! De skrev jag inte, han har ljugit om en massa annat som han erkände när han lämnade mig. Men det vet inte du, du var INTE där då! Jag vill INTE snacka med dig eller Andreas! O detta e sista gången ja besöker din blogg! Bra om ni är lyckliga, bry inte dig om mig då, jag klarar Mig alldeles utmärkt utan er två :) jag klarar mig som bäst utan er till o med :p haha

Jag bryr mig inte om dig, du är luft för mig, ren luft! Känner inte dig o vill inte lära känna dig o Aldrig nånsin ha med Andreas att göra igen. Han är inte ens en vän till mig. Jag förtjänar bättre, bryr mig om alla andra (förutom er, vill absolut aldrig nånsin träffa varken dig eller Andreas) och kom ihåg, jag känner inte ens dig!
Din falskhet och ditt sätt med Andreas att hantera det här är INTE OKEJ! Ni kunde skött det så mycket bättre. Jag har kommit över Andreas, mina känslor är döda för honom, han är ingenting! Ni får gärna va lyckliga ihop, är det kärlek så är det meningen. :) och lägg dig inte i vad ja skriver, du vet Ingenting! Take care och Bye forever! ;)

2014-01-15 @ 19:19:06
Postat av: Evelina

även om du inte kommer läsa detta... vilket du ändå kommer göra! du är också tjej och så fungerar vi.. vårat undermedvetna gör att vi blir sjukt nyfikna!

För det första så kände du ju inte mig så hur i helvete kan du veta att jag är falsk?!
och om du nu kände att Andreas förändrades eller att ngt va fel... varför lämnade inte du honom??? och varför blev du så sårad nu?!
klart att han vill få en att trivas och vilja spendera all tid med honom! sånn är han, men du ska veta att han accepterar mitt intresse till 100% och vill man fortsätta med intressena så gör man det oavsett... partnern får acceptera det! självklart kan man anpassa sig osv.. men lämna intressen aldrig.. kärleken skall vara såpass stark att den håller!
att han pratar om ex osv... varför inte du vet lika bra som jag vad han tycker om henne, hon finns inte i hans liv längre! men man kan inte bara radera flera år av sitt liv.
jag skiter fullt i om han ljugit för dig! självklart inte okej om det stämmer.. men det jag reagerar på är de lögner DU sprider!! med tanke på att jag vet sanningen!

men puss på dig, hoppas du hittar någon som du vågar lita på!! tips! allt handlar om tillit... finns den så behöver man inte tvivla på sin partner!

orkar seriöst inte skriva mer! blir mest förbannad.
puss på dig å ha ett fortsatt bra liv! men bli inte ledsen om jag INTE hälsar på dig om jag skulle råka se dig på stan!

2014-01-15 @ 21:45:36
URL: http://evelinawahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0