I am confident but I still have my moments.

 she needed someone
To show her who she could be

Tävling igår! första lokala på minst 3år!! stämningen är helt annorlunda, folk hälsar och berömmer varann för sina fina ritter och fina hästar!! :) 

Red först LB:3 hon kändes riktigt bra, något överladdad men inte lika spänd som hon brukar vara :) 66% räckte till en 2.a plats.. just de där överladdade sekunderna förlorade vi segern på :/ men skit i det min häst gick att rida och påverka inne på banan :D !!! 

LA:3 hon va riktigt fin på framridningen och det höll i sig på banan.. dock hade jag henne lite under tävlingsformen.. vilket är meningen då hon inte får bli spänd!! vi skrapade ihop 65% och 5:a med 3st plac... men endast 1,5% ifrån segern.. så det finns där ;) det vet jag ju.. men just nu är rosetterna inte de viktiga.. visst är det kul men jag ser hellre att hon kan komma tillbaka till MSV och sen kanske även MSV:B 

puss på min fina häst!! 
Älsklingen hängde med hela dagen :) älskar verkligen att ha han vid min sida <3 

på kvällen blev det bilfix.. byta belysningen i instrumenthuset, efter det blev det bilträff i stan 

imorgon börjar sista veckan innan semestern! jisses vad gött det ska bli med 3v semester :D 
vi kickstartar med att åka till danmark och kolla på volbeat :) 


Älskar er massor!!!!! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0