I love this life

"I've been knocked down
I've been lost
With a ground shaking under my feet
 
Sometimes you need someone to carry you home"
 
 
Studenttider!!
bilder på FB och instagram rullar dagligen med vänner eller vänners anhöriga som tar studenten, går på bal osvosv!
 
jag minns allt det där som om det va igår.... men det har gått 3år nu!
men shit vad jag har hunnit med mycket och äntligen har jag hittat HEM!!!
jag har precis allt jag behöver.. ett Jobb, underbar familj och vänner, min egenutbildade stjärna i stallet och sist men absolut inte minst den där sista pusselbiten som saknats i alla år... min älskade jordklotsfavorit och sambo Andreas Larsson! <3
 
Men det har varit en lång resa sen jag tog på mig den där vita mössan och hoppade på flaket tillsammans med mina klasskompisar och skrek för full hals!! :D FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!!!
 
Lite detaljer i vad som hänt under åren... allt har inte varit toppen men allt har format mig till den jag är idag!
 
* Hade jobb som Hästskötare hos självaste Ulla Håkanson! valde dok att sluta pga min egna ridkarriär och drömmen om att bli utbildare av unghästar och även ha försäljning.
* Efter ca 5mån som arbetslös fick jag jobb som telefonist... inget superjobb men ett jobb! som lärde mig att prata med folk och bli mer social!
* Fick hem La Vesta som skulle tävlas och säljas, levde min dröm för någon månad!
* Började få ett helt annat socialt umgänge.. hamnade tyvärr i "fel" umgänge ett tag.. men den tiden jag spenderade med dem lärde mig att se annorlunda på folk..
* Efter att telefonistjobbet hastigt slutade pga konkurs så blev det 1 år i skolbänken! välbehövligt... gick dit första dagen med inställningen.. sköt dig själv du behöver "hitta dig själv, må bättre psykiskt" jag gick ifrån skolan med massor av nya underbara vänner och jag grät för första gången på en avslutning (inget jag räknade mig efter dag 1)
* under året i skolan passade jag på att ta C-kort!
* Direkt efter skolan var jag arbetslös i ca 2v sen fixade pappa praktik som ledde till sommarvik på KGT (Lidköpings rundan) som sedan blev praktik på HGT och nu Heltidsanställning sedan Mars 2014!!!
* På jobbet fastnade ögonen på just Han! men det kunde bara vara ögongodis de första månaderna för att sedan utvecklas till något vi nog inte trodde från början.. men sedan December 2013 har jag varit så in i bänken kär,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0