Låt mig vara din soldat

Ja kommer kriga för din skull och finnas där för dig
 
Jag har också vart nära min gräns så jag fattar precis hur det känns.
Men jag lovar att allt kommer vända om vi lovar tro på oss själva.
 
Nya låten som snurrar på nätet.. "Din soldat".. det är något med svenska låtar... de blir fan bättre och bättre!
 
har hänt lite sen sist.. jag är nu inne på v2 med bil 504... känns helt okej faktiskt.. är inte lika vilse längre definitivt inte som i vintras :P
I helgen var det tävling för lille bojsen! ojojoj vad fin han är!!
Moa gör en så grym insats på hans rygg och efter bara 5min på framridningen kommer en för mig helt okänd kvinna fram... -"Åh va fint hon rider och vilken vacker ponny!" mitt svar blir såklart -"tack, Ja moa är en riktig begåvning!"
Hon frågade lite om Bojsen och verkade riktigt intresserad...! det förstår jag då jag själv dräglar lite när jag ser honom!!
De presterade riktigt bra båda två.. dock föll 1 bom i var klass.. men vad gör det om 100år lixom :P
alla nöjd och glada
 
Jag har även ridit hopphäst i helgen! min och Andreas granne är iväg på jobb i London så det passade ju bra att jag red lite då :P hoppas att det blir fler ggr då det är en riktigt trevlig häst! hoppar som en gummiboll och bättre för varje höjning!
 
Madenta går finfint och det är tävling på Lördag! MSV:C x2 :D
sen blir det tävling för Bojsen på Söndag.. i Tomelilla :D
 
ne nu blir det mys med sambon <3 puss på er! ni får några bilder som ögongodis!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0