Rista in ditt namn på mig

"Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever,
Skjut mig här och nu för nu kan jag dö"

Ja iallafall om de säger att man ska dö lycklig!! 
Men jag vill istället fortsätta leva min dröm! men Thomas Stenströms låt är riktigt bra! 

Okej med väldigt röda axlar så ska jag snart få somna i min säng tätt intill mannen i mitt liv <3 

Igår åkte han och hans bror till Tyskland! sprit inhandlades kan jag ju säga :) men oj va sena de blev.. behövde vänta ända till 01 innan han klev innanför dörren... jag kunde ändå inte sova, va väll så uppe i varv efter en långdag med fixande inför tävling och firande av farmor osv! 

Idag blev det tävling på Gärds! red LA:3 och MSV:C2 hon kändes bra i båda klasserna.. tyckte dock att domaren dömnde lite snålt.. men men 65,4%! landade vi på :) 
I MSV så bestämde jag mig i sista sekund att rida på Kandar.. har varit lite osäker under veckan, men jag lossade lite på kejdan istället och hon kändes bra iaf några missar från mitt håll slutade på 63% och ytterligare ett kval till MSV:B. känns bra att vi är stadiga över kvalgränsen :) 

pratadr även med min granne som hade en av sina hästar på tävlingen idag.. som btw lyckades knipa en plac i MSV:C med 64,2% 
Det verkar som om jag ska få prova hennes Hopphäst! 
är så galet hoppsugen, eller iaf få rida lite annat.. sjukt nyttigt iaf!! 
blir ju en helt annan ridning med hopphästarna, grunden är den samma men inte finliret och mer fokus på tempo och lydnad typ ;) 

men nu går faktiskt mina ögon i kors och imorn kallar jobbet.. en vecka i åhusbilen väntar :) 

och en sak till Bojsen kanske gör sin debut på hoppbanan om någon vecka!!! :D 

Älsklingen lyckades fånga oss på framridningen... Mamma den ständiga hästskötaren! Tack mamsen för precis allt! utan dig hade jag aldrig levt min dröm och haft chansen att utvecklas till den ryttare jag är idag! och jag vågar säga som min lärare på skolan och utbildad dressyrdommare på hög nivå sa -"Du är född med din begåvning!" 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0