Every time I look into your eyes

Gone are the tears and pain
That burned me, that hurt me
Some days I could barely get through
Still I knew I stood never too far from you

Look at me now, I made it
Here is my life, my true dream

I am not afraid that even through
The darkest moment I never gave up
In my mind what am reaching for
Is coming closer my dream never faded out
 
(det rycktas om att man får välja egen musik på lördag.... Dead by april - I made it ligger varmt om hjärtat!)
 
10 Mars 2014!
igår gick jag över från provanställd till fastanställd! känns otroligt skönt för alla vet hur svårt det är att få jobb i dessa tider! du måste ha erfarenhet eller kontakter.. jag hade kontakter! eller min pappa! :)
Han visste att Transportledet hade gått i konkurs och att KGT hade tagit över så han använde sina kontakter och gjorde de där samtalet jag sköt framför mig! och nu sitter jag här :D
 
Allt har gått så jäkla fort men ändå inte... tiden går fort när man har roligt?
jag slutade skolan i början av juni och några dagar senare åkte jag till Paris i 1v, när jag kom hem så blev det jobbcoach men redan på torsdagen så kom samtalet från pappa! -"hej du ska vara på KGT/HGT i Hässleholm imorgon kl 7
sagt och gjort jag infann mig där och fick åka med Erik på Åhusrundan och när vi slutade så bestämdes det att jag skulle skicka in papper om praktik. vilket jag gjorde och medans jag väntade på klartecken från AF så ringde Ante (pappas bekant) på Tisdagen och frågade om jag ville köra prover till Lidköping på natten i 3v.. ja varför inte?!
jag åkte med Onsdag, torsdag sen körde jag själv på Fredagen och sedan fram till 2 aug
5augusti klev jag in på magasinet i Hässleholm igen och blev praktikant då för Åhusrundan.. efter ngn vecka så skulle jag köra själv om Erik inte kunde! Allt rullade på och i oktober fick jag ett vikariat på Långebro/söderrundan hade precis gått över på timanställning det vikariatet ledde till en fastrunda och provanställning i from December.
under jul/nyår fick jag köra Kristianstad innerstad.. ja ni vet ju vad jag tyckte om det hmm! :P
 
nu har jag kört min KGTbil på långebro/söder närstan konstant sedan oktober! och trivs som fisken i vattnet!
och att mina kollegor och Kristianstad team är det bästa gör ju allt roligare :)
 
under denna tiden har jag även hittat min älskade Andreas men det visste ni ju redan :) är så sjukt glad över att han också känner precis likadant som jag! <3 Älskar dig!
Han har lärt mig att älska mig själv och på så sätt kan man släppa in folk in till hjärtat!
 
ända från början av min praktik har mina kollegor hjälpt mig med självförtroendet även om det inte har vetat det! känslan av att bli accepterad direkt.. ja den är underbar!
men inget slår känslan jag får i kroppen när jag ser eller tänker på min bättre hälft! Älskar dig Andreas Larsson <3
 
Det är inte alla som har det såhär bra! medans jag rider tvättar älsklingen min transport! nu är den ren och fin inför Lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0