it's all coming back to me now

I see your true colors Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
 
Tävling igår och fy fan vad jag älskade varje sekund!
även om LA:3 kändes sådär hon va så sörens laddad och blev mer och mer för varje sekund... men ville lixom inte störa henne för mycket för hon var lixom så jäkla glad hon också så hon sprang av ren lycka!
65% hamnade vi på! helt okej med tanke på prestationen ;)
 
MSV:C ja vad ska man säga.... Fy fan vilken underbar häst jag har hon var riktigt fin men tyvärr så orkar hon inte riktigt sänka formen de där sista utan hon ser ganska spänd ut!
vilket domaren inte gillar helt 100... men vi jobbar på det och med tanke på att hon precis har börjat slappna av på innetävlingar så är det andra mitt minsta problem!
63,8% hamnade vi på och det känns gött för vi är över kvalgränsen för MSV:B även om jag redan har kvalat dit så vill man ju hålla sig över gränsen iaf!
 
tyvärr inga placeringar men det va inte så långt iväg... detaljer som ska finslipas sen kan vi nog vara med och slåss igen om de där rosetterna!
tar ju ett tag när man lämnar de "lätta" klasserna och går upp till Medelsvår.. konkurrensen är tuff! och bedömningen stenhård! men jag älskar det!
 
efter tävlingen blev det hem till min jordklotsfavorit vi fick besök av björn och malbin.. sen åkte vi till min lillbrossa och firade honom han blev ju 13 igår! stora pojken nu! jisses vad tiden går!
 
när vi va tillbaka i Nöbbelöv så blev det mys hela kvällen och vi kollade på mina starter Andreas hann tyvärr inte se dem live han va på egen tävling med kpist!
sjukt impad över hur man lyckas träffa rätt... speciellt igår när det blåste halv storm!!
 
jag hängde med ut på banan i Torsdags och fick provsjukta och det kräver ju en helt del det fattar man ju direkt!
grym är han iaf.. och det va ju såklart kul och skjuta lite men jag tror jag håller mig till mina hästar! :P
 
nej nu har mina hästar ätit färdigt så ut och fixa stallet.. gå en runda med min prinsessa sen mot Nöbbelöv!
ville verkligen inte stiga upp i morse och lämna min bättre hälft där i sängen.. men hästarna vill ha sin mat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0