Drömmen om dig är sann

"Det här är bara början, det är mycket större än vi vet. Jag går på intuition och känsla. Det här är bara början för vi vet vad vi kan!"

Har satt igång Madenta efter hennes lilla skada vid ögat, det är nu läkt och ärret kommer nog försvinna med tiden, annars kan det kvitta för veterinären har gjort ett mycket fint jobb!!
jävligt fin känner jag att hon kommer bli snart.. lagom till tävlingen på lördag?? hoppas!! blir iaf MSV:C i Kristianstad! 

Idag har jag och min älskade sambo besökt Önnestad folkhögskolas Öppethus, kändes bra att träffa alla igen efter 1 år! några saknades men annars kändes allt som förr :) 

Sen blev det barnkalas i Tyringe, alltid kul och träffa familjen Larsson :) 

Igår var jag i Rinkaby, blev en trevlig kväll med gänget, sambon åkte till Hässleholm och mekade på bilen med Johan. 

just nu kollar vi på film och håller tummarna för Sanna Nielsen! jäklar vad grym hon är :D 

puss på er 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0