Your very own lullaby

pollenallergi + Förkyldning = dåligt! 

har varit hemma nu i 2dagar, men imorgon hoppar jag i DHL kläderna och jobbar som vanligt! 

Helgen har varit grym.. började med Truckmeet på Wendes, sen blev det bilträff på kvällen. 

Söndagen bjöd på rally i Hässleholm, johan och co hade släpat ut sofforna från garaget så där bänkade vi oss, tände grillen och såg bilarna köra förbi ngn meter bort! 

Madenta mår bra och såret läker fint, stygnen ska tas i veckan och jag har funderingar på att efteranmäla till Kristianstad den 18maj blir MSV:C då. 

nu ska jag slappa vidare i soffan ända tills min älskade sambo kommer hem från jobbet! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0