I gotta keep tryin'

"There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waitin' on the other side
It's the climb"

Iblan undrar jag var jag hittar min kämparglöd?! 

sen semestern i augusti har min vardag varit allt annat än stabil. Madenta blev halt precis innan vi åkte till Irland, och när vi väl började sätta igång henne så BOOM! hon skadar ögat igen! 
hon blev sydd precis innan sommaren också! 
men precis innan hon blev sydd 2a gången så hittade vi en grå hinna som vet trodde kunde leda till intensiv behandling. men som tur är så är inte fallet så. hon ser som hon ska osv så i nuläget behöver vi inte göra ngt speciellt.
Om detta inte skulle vara nog så är jag nu sjukskriven för 3gången.! Tryck över bröstet och hjärtat skenar iväg och gör ont! men endast vid ansträgning!! efter 4 läkarbesök så väntar jag nu på remis för att göra att arbetsEKG! 

Att vara sjukskriven måste vara värre än arbetslös!! man får inte göra något, man orkar inte göra ngt! jag känner hur timmarna bara rinner mig ur fignrarna! man känner sig en släng av värdelös! Är man arbetslös så får man ju kämpa hur mkt man vill och man orkar göra något rent fysiskt, när jag gick arbetslös så sprang jag runt på stan och lämnade in CV och letade jobb överallt! men nu har jag ett jobb men jag vill bara bli frisk och får träna och jobba igen! 

Trots allt detta så vill jag inget hellre en komma igång med träning och tävling igen! 

Men ni ska inte tro att mitt liv suger... för det gör det inte och jag tror att min kämparglöd stavas ANDREAS LARSSON! 
älskar honom mer än livet! 
jag förstår egentligen inte hur man kan älska en människa så mkt?! men dessa 10mån som va har varit tsm har lätt varit de bästa i mitt liv <3 

ja just de mina hästar har flyttat till Nöbbelöv :) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0