I believe!

"I believe the grass is no more greener on the other side
I believe your most attractive features are your heart and soul
I believe that family is worth more than money or gold"

Söndag helgen har varit nice! 
Bilköp har stått högst upp på listan. vi hittade en pärla och hämtar den troligen imorgon.. så hejdå vit volvo och Hej vit Audi!! 

igår va det fest för syrran! kul å umgås lite, även om den vanliga kontakten inte finns där längre. men så kan det vara, jag är iaf trött på att vara själv med att höra av mig! vill folk träffa mig, skicka ett sms så svårt är det inte. 

på hästfronten så är det lungt, madenta skrittas. men på torsdag får vi börja trava :D 
Red scoop idag, han gick fint, men oj vad jag saknar Madenta!!! sitta och trimma henne och veta att jag har gjort allt jobb! men några veckor sen är vi där igen :) 
Tänkte även skryta lite om mitt drömekipage som briljerade på klubbtävlingen! 
medans folk gnällde på att banan va svårt byggd och att så skulle de inte bygga på riktig tävling.. och felen kom där de hade sagt osv... då går moa och bojsen in. felfria och vinner klassen :D så bäst!! 
Nästa klass va de också felfria. första nollan i LC! äntligen så slapp vi den där 4felaren. :) 
grymt ridet!! 2.a blev de i LC :) 
   är så stolt! får väll blir någon tävling till innan 2015 speciellt dressyr de är så fina nu. 
tyvärr så blir det deras sista år 2015 så fullt ös! 
vilken resa de har gjort :) när vi köpte honom och när moa började kunde han kanopt galoppera 1 varav på banan utan att tappa balansen/galoppen 

Bjuder på lite bilder på dem!! titta å njut. 
får väll snart fixa ett inlägg om bojsen att lägga i Ponny/häst kategorin! 

Tack till Moa som hjälpt mig att utbilda min prins!! 

Tänk att jag visste att detta skulle bli så bra!! 


Klart de ska gå dressyr snart!! 
 Det har ju hänt en del!! ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0