Magazines are writing stuff but I don't ever read them

"I still remember folks even though I rarely meet them
Don't you know I miss the times when we used to hang"
 

Tisdag och fröken Wahlström är sjukskriven.... jävla piss! påbörjan till Hjärtmuskleinflamation. läkaren sa de där orden som jag aldrig riktigt förstår -"Ta det lugnt!"
åkte där ifrån med ett besked att stanna hemma 1v och om de fortf inte är bra så måste jag åka tillbaka.
Visst jag förstår ju att jag ska ta de lungt, är van vid att springa upp för den trappan på vårdcentralen med paket osv, men nu blev jag trött av att bara gå upp. och nu ikv va det jobbigt att mocka :O WTF!!! när hände de sist?!
blev en runda på stan efter, hittade nya skor till hösten/vintern iaf
 
blir väll att fördriva tiden hemma, gå några rundor med hundarna osv osv
 
På Söndag blir det iaf dressyrtävling med Bojsen :D härligt!
Sen direkt efter blir det kalas för Mamma... hon fyller lixom år idag så släkten kommer på söndag!
 
Idag hämtade vi iaf vår nya bil idag.. äntligen :)
 
Vet egentligen inte vad jag ska skriva.. men tyckte det verkade som en bra idé, men idetorka deluxe!
 
nu ska vi åka hem och mysa! är hos mamma nu och äter lite tårta.
 
Stolta Audi ägare!
 
kommer nog bli endel bollkastande nu i veckan... men då har jag en glad pitbull iaf :D
 
New in!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0