Made whit love <3

jag har länge velat ha ett sådant armband, redan när jag hade snoddas och vi började fundera på avlivning osv... men det blev aldrig av.
för er som missat så är det armband gjorda av tagel (hästens svans)

nu bestämde jag mig för att göra ett eget,, vi hade spänen och lite andra saker till armband hemma då mamma skulle göra ett annat (sånt från panduro,, men det fick hon glömma :P)

ni har ju säker redan räknat ut att det är min finaste Madenta som får stå för taglet!

nu ska jag ut och rida min fina prinsessa <3

btw vad tyx?! självklart var jag tvungen att blinga det lite!!

Kommentarer
Postat av: sofie - it's me that geek

Riktigt fint!! :D

2011-08-27 @ 17:34:08
URL: http://thatgeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0