Snabbis innan jag börjar jobba!

japp då uppdateringen är usel så måste ja skriva lite nu iaf!

i söndags var vi i Laholm, Ulla startade bara Grand prixen och det gjorde hon riktigt bra. slutade 2.a endast 5p efter Einar och Montesse.

när jag kom hem så red jag min fina Madenta som gick väldigt bra :) mamma filmade lite så får se om det kommer upp ngt här :P 

igår så jobbade jag som vanligt och på kvällen träffade jag min syster :) pratade massa skit ;) som alltid! 

idag jobbar jag fram till lunch och sen ska jag till sjukan och kolla min lilla rygg,, vi får väll se om de hittar ngt. 

men nu ska jag lyssna vidare på lite musik, som år mig på väldigt glatt humör och sen ska jag ut och jobba!

xoxo Evelina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0