I know I can count on me

When we all give the power
We all give the best
we are all the winners we are all the best
att vi ska stå tillsammans det betyder mest
de kan aldrig regna, ridåen går aldrig ner
 
Red Lavesta innan skolan idag!
och när vi skrittade fram i solskenet så kom Life is Life igång på min mobil! och helt plötsligt sken jag som solen!
sjukt hur en låt kan påverka en... så många minnen till den låten :O och alla lika awesome!!
 
orsaken är att denna låt används väldigt ofta till prisutdelningar :) och alla tävlingsmänniskor vet att känslan av att få står där och ta emot pris.. den är obeskrivlig! ännu bättre är den när man får skritta in och ta emot priset med sin underbara häst! för att sedan galoppera ärovarv! lyckorus!!!!
 
Min dröm har i många år varit att få skritta in på den där stora banan, för att ta emot den blågula rosetten!
även om jag lyckats vinna förr så finns alltid drömmen om just den där stora och mäktiga känslan av att göra det på ngn stor bana, med fulla läktare och ett grymt startfält! :D det är just den drömmen som får mig att fortsätta!!
Ja jag älskar rampljuset!!!! men om man inte trivs där så är man egentligen ingen sann tävlingsmänniska, för när du ska prestera så är det bara du och hästen som folk tittar på!! alla dessa ögon som ser allt..
Dina "fans" ser det som går bra medans dina "haters" ser misstagen stort som litet!
 
Jag vet att en dag då kommer det ske, på ett eller annat sätt kommer jag vara där när det sker!
Frågan är bara var, när & hur?!
Kommer jag sitta på hästen som ryttare eller kommer jag stå brevid som stolt ägare?!
änsålänge har jag "bara" upplevt känslan som Hästskötare! att stå där och se "sitt" ekipage rida in och ta emot publikens jubel! och sedan ta emot ett och annat Grattis! från folk :) och framför allt ett TACK!! från sin Chef/Ryttare... den känslan är mäktig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0