olliver.. jag kommer alltid att sakna dig!


jag må vara klen och blödig men f'n vad jag saknar dig!

fixade lite i stallet innan idag (plockade undan lite "höst"täcken).
Det var då jag hittade Ollivers svarta fleecetäcke som han hade under regn täcket. jag vet inte var det var som hände men hela jag stannade upp.
bilden jag har kvar i mitt huvud bilden av dig liggande i transporten.. det är nog en bild jag ALDRIG kommer få bort från hornhinnan :'(. Den bilden kom åter igen.. jag ser den i minsta detalj
täcket hänger kvar änn jag orkade inte ta bort det, det hänger på samma plats som jag la det den 16 oktober innan vi skulle åka på träningen. 
jag må vara klen och blödig.. men jag kunde bara inte ta bort det. 

jag tänker fortf.. kunde jag gjort ngt annorlunda.. det känns som om det var mitt fel alltihop! :'(

men tyvärr finns det inget jag kan göra nu för att få dig tillbaka.
utan jag får leva med bilden i huvudet och panik känslan i kroppen. 
det går fortf kallakårar igenom mig när jag ska öppna till en transport

R.I.P 09-16-10

Kommentarer
Postat av: Warnmark - Du kan bli veckans blogg -bloggen för dig och din häst

Sv; Tack detsamma :)

2009-12-29 @ 23:53:01
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0