Svar på lite frågor!

Fick lite frågor idag :)

Elin: Vad är det för slags gymnasie du går?
Jag går Naturbruk programet på Önnestad och jag har Hästhållning som inriktning

Angnes Karlsson:
Negativa och positiva sidor som din häst har?
Madenta:
Hennes negativa sidor är att hon lätt blir spänd och har ofta lite för mycket energi som hon använder på fel sätt.
Hennes positiva sidor är att hon har trevliga gångarter och bra hoppteknik så det finn något bra att jobba fram
och hon är väldigt trevlig att jobba med.
hon är ju trots allt bara 6år och hara bara blivit regelbundet riden i 1år.

Out of touch "Tess":
Hon kan bli spänd hon och då går hon med hög nake och lågrygg och då kan hon inte riktigt jobba på rätt sätt.
det bästa med henne är att hon har trevlig kämpar glöd och gör allt för sin ryttare. + mycket trevliga gångarter! 

Elin:
Negativa och positiva saker med mig:
Jag är väldigt mycket tävlingsmänniska och blir lätt frutrerad när det inte fungerar från början.
jag har lite för kort tålamod ibland.
det positiva är att jag är väldigt målinriktad och kämpar för det jag vill och låter inte någon trycka ner mig med skitsnack eller andra lönger. jag är en ganska stark person som kan ta det mesta. 

Dagen började med att man hann fixa stallet innan skolan..skönt att ha det gjort

hade 2 lektioner Samhällskunskap och Matte B
nu ikväll har jag ridit Tess hon var väldigt spänd i början men tror det beror på att
det troligtvis var en älg i närheten för älgen stod precis intill vägen när vi körde från 
bussen och den brukar vara här i närheten. men hon lugnade sig och sen gick hon super som vanligt.
 Madenta fick vila idag.

föresten.... det är exakt 1år sen jag provred Madenta :D
tiden har gått väldigt fort.
Här är en bild från annonsen.. :)


Kommentarer
Postat av: N

Händer i helgen? :)

2010-02-04 @ 21:48:30
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: N

SV: Tävling! :D

2010-02-05 @ 20:33:26
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0