9 januari

Lördag! vad betyder det..? inte så mkt faktiskt
men nästa vecka när man har gått en hel vacka i skolan så är Lördag den skönaste dagen!
eller hur.?! jag tycker det iaf.
men änn har inet skolan börjar och imorgon ska jag njuta av sista dagen på detta lov!
jag kommer "fira" med att rida uten en sväng med ilona och Jenny :)
De ska visa mig den ny rundan jag pratade om igår :)
lille tess ska få gå rundan!
var ute och red henne idag .. jag har äntligen hittat en väg där jag kan rida till en stubbåker där det ligger alldeles lagom med snö. inte för mkt och inte för lite.. precis lagom så hon inte känner styltorna :)
super!
pigg var hon och smarta jag satt barbacka hihi!
men visst är det härligt att kunna rida barbacka..
lägga på ett ulltäcke på hästen så får man själv lite värme
och det blir inte lika halt som med bara vanligt täcke :)
tyvärr få madenta vila då det är hårt på banan och jag vill inte rida ut med henne då hon är osäker och dumt att "vänja" henne när det är halt på sina ställen..
men hennes tid kommer..
träningen drar igång på fredag! :D lycka..!
iår har jag sagt upp platsen i hoppgruppen då Tess inte ska hoppas
och madenta ska inte gå var vecka det blir för tufft och jag ska erkänna att jag inte riktigt har intresset kvar.
hoppa är super kul! men inte varje vecka och lägga ner massor av pengar på ngt man ändå inte brinner för det blir mycket pengar till slut.
så vi ska vara ifrån hoppningen ett tag men jag kommer fortsätta hoppa lite hemma. :)
sen till ute sesongen kankse jag börjar igen!

ha en super trevlig kväll!
xoxo!

Bilder från första träningen med Tess! (tyvärr mörk)


Kommentarer
Postat av: Amanda Lindahl

åh jag tycker det är så kul att du har fått en så bra ponny! ska bli kul och se lite resultat från er :)

2010-01-10 @ 00:52:27
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0