Tisdag!

idag kom detta i posten! Rosett och plaket från Hippson


då jag och Tess fick placeringar i LA dressyr i maj månad så räckte det till en 3,dje plats i etapp 3.
vi fick ju placeringra i samtliga starter under den etappen :D!

kl 5 åkte vi till farmor & farfar.. blev bjudna på middag :) Grillat! och såklart super gott :)
blev en trevlig kväll :)
när vi kom hem så körde vi innom katarina (min tränare) och pratade lite med henne och tittade på hennes super fina föl.. som nu hunnit bli några månader :)

imorgon blir det Falsterbo! höjdpunkterna blir ponny kyren och Huntingen :)
man blir alltid inspererad till att rida kyr när man tittar på det!
jag vill verkligen avsluta ponny karriären med ett kyr pogram men den ända tävlingen som har kyr är båstad om några veckor (då jag startar FEI..så kan inte då + att hinner inte få ihop ngt) sen har Nordhalland i början på november..! och då är det bara 2månader kvar på året och jag vet inte hur länge jag har Tess.. men om jag har henne tillsdess så är målet att starta en kyr i nordhalland.. men vi får se då det är mkt jobb för ett pogram!

men hade varit super kul!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0