Tisdag!

Dagen började med att tandläkarbesök...! suck! börjar bli jäkligt less på att gå dit.. de sa att vi skulle vara klara i början på detta året och nu är vi inne i juni och jag fick 2st tider en i aug och en i sept. och det är för mig slutet på året.. men men jag vet ine hur de räknar och så länge det blir bra!.. vill ju inte ha fula tänder xD

ska snart ut och fixa stallet och pyssla om hästarna :)

men tänkte också meddela att jag kom 3.a i denna etappen 1/5-16/6 av Folksam riders cup LA dressyr ponny.. för er som inte vet så är det en internet cup där man registrerar sina resultat och så får du poäng enligt deras poängskala.. jag är med i LA dressyr ponny och där räknas alla program från LA:1 och uppåt till FEI's mästerskaps prog, i Lokal till Elit nivå.. och alla ponnyer tävlar mot varann så det spelar ingen roll om du rider b-ponny lokalt eller d-ponny på elit nivå.. alla har samma poängskala.. 
sen har man olika etapper under året oh i slutet utses en totalsegrare,, osv! 
Etapp 3 är nu över jag jag blev 3.a 
http://www.hippson.se/artikelarkivet/folksamriderscup/folksam-riders-cup-alla-vinnare-i-2.htm <-- resultat lista etapp 3

såg även på klubbens hemsida att jag blev klubbmästare i Hoppning när vi hade tävlingen :)
känns ju kul att man blir klubbmästare med en dressyrponny och jag tränar inte och de jag tävlade mot i LC.n hopptränar och sattsar på hoppningen xD och inte jag.. men det är detta som är kul med sporten.. man måste inte satsa hel hjärtat på en gren! 
på söndag ska jag till dagstorp med Tess och hoppa LD,LC vi får väll se hur det går :) 
vi kommer ha väldigt roligt iaf!
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Usch hatar tandläkare ;o

2010-06-23 @ 18:17:11
URL: http://veronicapettersson.blogg.se/
Postat av: Carina Grahn ( Petra erlandssons mamma)

Hej Evelina



Undrar om du ska ha något rid uppehåll i sommar??



Har en liten Jagubar, som behöver lite uppfostran,

Nu är det roligaste han vet att valla in fåren, du ska bara ana hur duktig han är på detta :) men inte riktigt bra för fåren bara.

Tänkte att du kanske ville komma och bo här hos oss några dagar.

2010-06-23 @ 22:31:10
Postat av: evelina

sv: hej carina jag har ingen planerad paus men vi kan nog fixa något, nästa helg 2-4/6 har jag inget planerat

2010-06-24 @ 15:29:45
Postat av: Carina

Hej



Du är så välkommen så.

Bara hör av dig, när ni kommer. Så är kaffet på till mamma :)

2010-06-26 @ 08:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0