Fredag!

dagen har varit lugn började med att skritta Madenta en runda, blev en trevlig sväng ute i solen :)
banan går inte att rida på då den är knöglig och isig... jaja snart försvinner det väll hoppas jag!
hur har ni det med era utebanor?!...

nu i kväll blev det dressyrträning med Tess och et gick riktigt bra,, allt känns helt okej inför imorgon :)
hade ju bara hoppat så bättre väder men ska väll vara glad för att det ska vara uppehåll... men tyvärr kallt.
det kommer bli en lååång dag i skabersjö då jag har första start lite över 10 och andra starten runt 16 :/ det är ju eftersom jag startar första och sista klassen,, det programet som är imellan har jag inte ridit innan och vet inte om det passar tess.. så vi mjukstartar med LA:1 och sen avslutar vi med LA:P1 (samma klasser som i Malmö)
nu ska jag faktiskt gå och putsa för det blir en tidig morgon.. ska köra runt 7 :O.. jaja sånt är tävlingslivet!

här är en bild på min underbara Madenta när vi skrittar en liten sväng :)
mitt "lilla" ludd.. me like it hihi! allt för ljuddämpning...(om ni inte visste det så absorberar luddet faktiskt en del ljud)

Kommentarer
Postat av: Amanda - allt går om man bara vill

Lycka till imorgon du!

2010-03-06 @ 00:49:12
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0