Tävling!!

Idag var det tävling i Ringsjön Regional Dressyr ponny!

LA:1 - 2.a 62,6% känndes okej men det var sjukt geggigt och tungt så tess fick jobba på bra :)

LA:P1 - 2.a 60,3% klarade inte kvalgräsen men blev placerad! och 2.a :D sjukt glad blev jag :) när klassen var klar låg jag 4.a m 5plac men sen kom de på att det fanns 3 b-ponnyer i startfälltet och de får inte tävla mot d-ponnyerna så då delades katigorierna så då slutade man 2.a :) då 2 av de plac var b-ponnyer. då blev jag såklart ännu gladare.

dagen kunde nog inte bli bättre.. möjligtvis om jag hade klarat kvalgränsen men det var Mollis som dömde och hon hade alla väldigt lågt. Tess jobbade på bra i det tunga underlaget men vi red ändå på den banan som var högst upp på backen.. tyckte väldigt synn om de som red lokalt LC:2,LB:1 deras bana flöt nästan. 
och hoppbanan ska vi inte prata om.. de hade ju hopptävlingar också och de hade vatten överallt... stackare.! 

blev ingen film idag då jag tycker der är roligare med bilder :P


Kommentarer
Postat av: Sandra Z

SUPER stort grattis till er!! Jätte kul :) Vad fin hon såg ut på bilderna :) Pussa och krama om Tessan från mig

2010-05-13 @ 18:15:04
Postat av: evelina Wahlström

Stort tack :D aa det ska jag :) hon blir så bortskämd så :P

2010-05-13 @ 19:35:19
URL: http://evelinawahlstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra Johansson

Jätte Grattis! =)

2010-05-14 @ 07:22:58
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0