Söndag!

Söndag och Farsdag!
Dagen började med att longera Madenta, gick lite si och så.. hon var på "bus" humör idag så hon fick mest göra som hon ville :P men när hon är på de humöret är det inte lönt att försöka få henne att gå ordentligt, filmade lite med mobilen.. ska se om jag kan ladda upp det så kan ni se vad jag menar :P

vi 4 åkte jag till Farmor & Farfar, där var Pappa,Marie,Emilie & Linus. vi åt väldigt göd mat och efterrätt :) Farmor är mkt bra på att laga mat :)

Sen åkte vi hem till Pappa och jag hämtade lite saker, b.la ett gammalt foto album med massor av gamla bilder!! ni ska självklart få se dem :) några iaf :P

nu är Beck snart slut och jag ska sova! imorgon hämtar Paulina mig så vi kan åka tll skolan :)
xo Evelina!

Madenta på bild! lite hoppning från början på året.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0