Lördag!

I förmiddes så åkte vi till Älleköpinge för att rida "program" jag skulle rida igeom programet till öppethus och kolla hur lång tid det tar så jag kan hitta musik. känndes super och hon var jätte fin!! sjukt synn att tävlingarna är över :(

efter lunch blev det en tripp till EKO. lite foder stod på inköpslistan, där träffade man Jennifer (min gamla hopptränare) hon pakade upp godis, blev ingen lång pratstund då hon hade fullt upp men alltid trevligt att träffa henne :)

när vi kom hem Red jag Madenta på bana, gick helt okej hon har vilat ett tag så hon var lite stel men det jobbar vi väck så det är inga problem :P

nu ikv händer det inte så mkt mer.. kommer väll sitta här ett tag sen blir det sängen och några timmars sömn.
imorgon ska vi kanske åka till Färs och titta på tävlingarna, Regional Dressyr Häst, de har MSV klasser och både Karoline (de som äger tess), Anna Hassö och Hanna B-Larsen(som jag tävlat mot en del) ska dit så det kan vara kul och titta lite + att man får så mkt inperiation av att se alla duktiga ryttare! och framför allt fina hästar :)


Blev en bild på min Pärla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0