Måndag!

då var det Måndag igen,, även om det bara är några timmar kvar.

ny vecka och ingen speciellt planerat förutom kick offen på lördag! :D vi får väll se om det händer ngt mer i veckan annars kommer det rulla på som vanligt.

har iaf "bestämt" att jag och en klasskompis från högstadiet ska träffas snart! helt sjukt har gått 3år sen vi sågs sist och innan träffades man varje dag! usch får nästan dåligt samvete!!!! vi lär väll ha en del att prata om :)

idag har vi varit på skönabäck.. Ulla skulle träna för Eva-Karin. så fort vi kom dit så kom alla minnen från vår unghästutbildning.
vi var 5st som gjorde vår unghästutbildning på skönabäck hos Anna Hassö. vi åkte mellan skolan och skönabäck i 4veckor.. så vi gjorde även praktiken där... en trevlig tid vill jag minnas!

hmm det här med bilder?! kan väll säga att de är slut :P
men på lördag ska min kamera med och då blir det nog fina bilder från Kick offen,, men kan väll leta lite i mina mappar och se om jag hittar ngn random bild!

fick bli en på våra granna hundar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0