I want my own thing, so bad I'm gonna scream!

Told you I'll be here forever,
That I'll always be your friend....
But I'm not sure anymore,
It's just so hard
 
En fråga bara.... står det skrivet i min panna.... UTNYTTJA MIG?! det känns fan så.. ser mig i speglen miljoner ggr och jag hittar inte skylten! va fan har jag någonsin gjort? en förklaring räcker... vi kommer inte vara vänner ändå så det kvittar ju.. ut med språket!!!
 
hatar verkligen det faktum att jag alltid har blivit behandlad såhär! ... jag dög när de andra inte fanns där!
troligen är jag så förbaskat dum och släpper in folket när de kommer krypande tillbaka... varför ser jag inte
mönstret tidigare?
 
It's scars enough that it takes time to heal
 
nu är vi här igen med en helt annan person och jag orkar bara inte längre! vi har haft våra underbara stunder ihop... men nu är det över! måste säga tack för denna tiden och jag ska inte ljuga utan jag hade faktiskt önskat att vi kunde hålla ihop längre.... men det går inte mer.. det gör för ont!
 
Släpper in folk på livet.. de märker min "sårbarhet" och uttnytjar den till fullo... dags att stänga och låsa den där dörren som var på väg att öppnas!!
 
What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they're torn
Nu är det snart Jul och Nyår.. jag ska minsann bara umgås med dem som jag vet finns där till 110%
nyårslöftet blir.... ha så jävla roligt du bara kan!! men var sådär galet försiktig med att släppa in folk! jag har gjort det förut så det ska inte bli några problem!
 
Don't lose who you are in the blur of the stars
Seeing is deceiving, dreaming is believing,
It's okay not to be okay.
Sometimes it's hard to follow your  heart.
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising,
Just be true to who you are!
Tur att jag har några äkta vänner iaf.... som accepterar att jag behöver en paus då och då <3
några av mina kompisrelationer är så galet speciella och perfekta... <3 utan er hade jag gett upp för länge sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0