You can never tell where this might go

Jag kan inte ljuga för dig, du känner mig alltför väl
Om du ser mig i ögonen så säger dom
att vi kan bara vara dom vi är
så ge mig inga skäl, för vad vi än kallar det
så är det bara ett långsamt farväl

I'm looking for the right cure
I'm still a little bit unsure
 
 
16 December och 8 dagar kvar till Jul! 5 Dagar kvar i skolan! sjukt att jag gått halva utbildningen! Ibland får jag en liten panik känsla.. men jag tar det med ro.... DET LÖSER SIG!!!
 
jag är ju för fasen bara 20!!
orkar inte med denna hysterin om att man ska ha livet klart för sig!
25.. då snackar vi!
då känner jag att det kan vara dags att bli 80% seriös! fråga sig själv om jag hittat rätt.. om ni .. göra något åt det!
men just nu vill jag bara, gå i skolan, umgås med mina fina vänner,
sen efter skolan är det dags för jobb... eller så hoppar jag på en ny utbildning... jag vet seriöst inte!
och jag har 5år på mig att fundera.. så vrf stressa?!
och vet ni vid 25 är inte livet heller över... förändringar kan göras närsom! sålänge det känns rätt och viljan finns där.
 
även om jag hittar min livspartner i framtiden och sedan får en snille idé att ändra karriär så kommer det gå att lösa... vill han inte acceptera mitt val.. så har kan troligen sett det sista av mig!
jag vill ha ett förhållande där vi stöttar och litar på varann till 110% och då finns det inga problem utan lösningar!
 
jag vill inte heller ha något svennebanan liv... Villa-Volvo-Vovve, 2 perfekta barn, finaste fasaden,... helvete heller säger jag bara!
jag vill bara hitta en man som gör mig så in i nordens lycklig!!
bo där vi trivs, trevliga grannar, ha ett jobb där jag trivs och tjänar okej så jag klarar mig själv.. om relationen skulle gå i kras..sen kommer alltid barn frågan... hmm! vi får väll se ;) Hästarna då??... ja de vet jag minsann inte heller.....
ja ni hör ju vilket drömliv.. som sagt får vi se... det kanske kommer en helt galet underbar man som "just take my breath away" och vänder min värld upp och ner!! haha! jag vill inte bestäma något! jag vill leva mitt liv och få det så bra möjligt!!
 
ne slut traggat! för ikv! Imorn kör jag Lastbil och sen blir det skola!
puss på er! hoppas inte jag kränkt någon! jag skiter fullt i hur alla andra har det... och är väldigt glada för dem som redan har de som de önskar osv!
alla är vi olika... jag är jag! puss!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0