Förkylningen kom som ett brev på posten!!

japp i tisdags vaknade man med världens förkylning! usch å fy så jag blev hemma..
åkte till sjukan med min lilla fot, mest för att få intyg till helgens tävlingar så man få avgifterna tillbaka..
sen blev de att köra runt å leta foppatofflor då de är det ända jag kan ha på fötterna, lilltån kläms juni alla andra skor!!!

idag vaknade man med en extemt vacker röst!! or not!!! hes som jag vet inte vad men på FM kom Maja hit å skulle rida Nisse, de fixade hon super även om jag var lite "frånvarande" haha!!
hon fick även rida Madenta, de stannade när jag skulle göra ett försök å rida gick sådär, jag blir typ svimfärdig när jag är förkyld så de var inte de lättaste men Maja fick hoppa upp så longerade vi lite i skritt,trav å även Galopp!
på EM red jag lavesta å de blev minsann bara skritt! förkylningstopp?! usch!!

Jag blir hemma imorgon med så får ja hoppas att jag kan jobba på Fredag! sen blir de förhoppningsvis student firande på kvällen!! sen får vi se vad helgen bjuder på, tävla gör vi en annan gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0