we gonna light up the darkest night

You cannot change what we have become
we are the kids with the hungry hearts
and they can never keep us a part
 
Ja just nu känner jag så inför mina närmsta vänner... och kan även tillägga att det är vänner jag har fått kontakt med det senaste året!
helt galet vilken skilland det är på mitt liv nu och för ett årsen!
Tanken slog mig att det är lite mer än 1år sen jag slutade som hästskötare till Ulla Håkanson, och kort efter det hade jag och syrran en Oktober fest!
 
det var för mig början på ngt nytt! behövde en ordentlig omskakning i livet.. och "ta steget ur min bubbla"
jag har hittat mitt sätt att leva livet och hinna få ut det bästa av båda världar!!
men hade självklart inte klarat det utan de fantastiska människorna jag har runt mig :D
 
Igår var man hos Farmor & Farfar.. mina kära kusiner var där.. så det blev Taco mys med hela familjen.. Pappa kom å hämtade mig så åkte vi dit :D
de är tyvärr inte så ofta man ses.. de bor ju i Göteborg så avståndet är ju lite stort!
 
Idag har det blivit en heldag på IKEA.. asså shit, nu r jag så jäkla trött på de varuhuset! haha!
men det blev en ny gaderob, säng och små bokhyllor... det är dags för förändring i mitt lilla krypin... ombyte förnyer ;)
 
men nu ska jag minsann gör mitt skolarbete.. som ska in imorgon!! haha gör alltid allting i så god tid innan!
Ikv blir det även Beck på TV4.... och Ben & Jerry glass.. haha tjockis varning!!
puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0