Here I am looking back on the road I used to travel.....

"I can't believe how things can change so fast
I can see it in your eyes,
we're gonna last".....
 
Sitter här och är så glad! Tänk att livet har blivit så j*vla bra!!
vi är inne i September och sommaren är officiellt slut :( men vilken sommar det har blivit!
jag lovade mig själv i början på året att Sommaren 2012 skulle bli awesome! men som ni vet har den ju varit mer än så..! går inte beskriva med ord! Sommaren 2013, har verkligen ngt att bita i :P haha!
Men först ska vi ha en Höst och en vinter som ska äga!!
 
jag kan lova att September kommer ge hösten en bra start iaf!
helgerna är typ fulla av skojjigheter!
Denna helgen blir det lite kalas på Lördag och Ponnyallsv på Söndag!
15-16 Blir de ev Bio med töserna på Älleköpinge.. ngn av kvällarna!
22-23 KM i Dressyr på Lördagen & Tävling på Willands på Söndagen
28 Syrran blir 20år så det kommer väll firas :)
Sen packar jag väskan och ger mig iväg till Stockholm!! :D
 
 pga bildbrist får ni njuta av Enrique och hans I like it!!!
gillar ni inte låten kan ni ju alltid vila ögonen på honom ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0