Leave it tonight and go your own way...

I want you to know how things can feel
Keep you away from what is out  there
I wanna prepare you of what's real
 
Måndag! har lämnat västarna på för brodering hoppas det går kvickt.. men de kunde inte lova ngt, Lantans 1or ska ju ha sina skoljackor.. så de var först på tur.
 
skolan gick kvickt.. 2 lektioner, en teori och sen brodering. imorn blir det stormöte med konsteleverna.. massa info inför Stockholm nästa vecka I hope!! sen blir det väll vävning för min del.. "färgeffekten" måste bli klar.. men de fixar jag på ett kick ;)
sen ska jag väll fortsätta med syproverna... men ska även försöka mig på ett litet "projekt" köpte en virkad "blus" på HM för ett tag sen.. smarta jag provade inte och missade så helt att den är större nertill än vid axlarna... OMG big NoNo! speciellt för min kroppsform.. okej jag ska kanske inte gnälla.. är faktiskt ganska nöjd!
men ett sådant "fall" i plagget gör att höfterna blir större.. eller förvillar blicken! och det ska ni veta, det behöver jag minsann inte hjälp med att markera dem ;)
så tänkte sy till den så den blir mer rak... och vrf prova hemma när man går utbildning och kan få raka svar på skolan!!
 
Annars har man ridit hästen.. shit asså! höststormarna har kommit och min galna häst med dem!!
tokfia!! tacka gud för att man har lite balans iaf.. och framför allt möjligheten till hoppsadel... alla ryttare vet att det är 300ggr lättare att sitta på en överladdad häst om man har hoppsadel ist för Dressyrsadel ;)
och jag känner att jag kan sitta lite löst nu ett tag, då hon är starkare nu än förra året och då kan hon skutta högre och orkar busa längre ;) puss på henne!
 
Imorn får hon ev vila... Casper ska rida Fille så de hinner nog bli mörkt innan jag är färdig, då jag vill mocka innan jag rider... men det löser vi haha det är ju Tisdag och då ska hon egentligen ändå vila :P
Onsdag blir det nog ett pass på fältet :) helt utan krussiduller
 
Sen är det Torsdag!!! :D
 
Bilden sammanfattar dagens ridpass!! ;) tror de flesta hästmänniskor förstår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0