Everything comes naturally

I love the way you
Know who you are and to me it's exciting
 
Att en människa kan vara så säker på sig själv, men fortfarande så ödmjuk och förstående för andra människor!
längesedan jag träffade en så trevlig människa..... du gör mig glad! även om vi knappt känner varann så kan jag redan nu lita på dig och om jag behöver kan jag berätta vad som tynger mig och jag vet att du kommer med grymma råd! önskar dig allt det bästa här i livet!!
 
Onsdag, mitt i veckan!
gör en snabb update innan jag somnar! shit det känns att man slarvar med sovtiden!!
men pratar man med folk innan man somnar så glömmer jag tiden!
"jag kan inte undgår känslan av att det känns så naturligt och lätt!"
 
Praktik idag... känns ju lite knepigt att göra samma sak som mån-tis men ända skillnaden är att Erik åker med och jag är bara praktikant :P men men! nästa vecka ska Erik köra andra sträckor så då blir Åhusrundan min!!
sen får vi se vad som händer framöver!
 
har även fått reda på att Älleköpinge har ett Hopplag i årets allsv Div 2 på storhäst... och vet ni vad!
Jag och Madenta skall vara med!! :P haha! jisses hur ska detta gå... klart att hästen kan hoppa, men jag ska ju kunna rida henne före/efter hinder också för att hon sedan skall klara hindrena!
blir att jobba upp galoppen då den är prio 1 inom hoppningen
 
imorgon blir det praktik, rida hästen och sova!
precis som idag!
sen är det Fredag och jag hoppas på att få träffa mina underbara vänner! dem jag ska umgås med denna helg har jag träffat 1ggr tidigare men det känns som om vi känt varann i evigheter och jag känner mig så sjukt välkommen!!
puss på er <3
 
Gula pärlan... bil 505 som jag glider runt i om dagarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0