it's all coming back to me...

I decided long ago, never to walk in anyone's shadow
If I fail, if I succeed
At least I live as I believe
No matter what they take from me
They can't take away my dignity
 
Onsdag.... bra som vanligt!
Kroppen har börjat acceptera mina piller och orken kommer krypande!
Förkylningen börjar lätta... lite iaf!
var taggad som satan för att rida mina Fina Madenta en sväng ikv... men de sket sig ganska rejält!
0gradigt ute vilket gör att isen smälter nästan... men blir lixom snorhal på samma gång! FUCK!!
det var nästintill livsfarligt att ge sig ut!
 
får ta mig en funderare över fredagens träning... ta ett snack med Katarina också... hon vill kanske ha en tidig Fredagskväll ist för att hålla en lektion för mig när jag ska lulla runt eftersom jag inte kunnat rida ordentligt iveckan... och inte kommer kunna heller pga underlaget
 
men en sak är ganska säker.... jag drar till Internatet på kvällen.. och ev super till det!!
man vet fan aldrig när det händer igen så får passa på ^^ óch ja isf kommer jag inte medicinera den kvällen!
jag är inte dum!!
There were things I'd never do again
But then they'd always seemed right
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0