I'm nothing special, in fact I'm a bit of a bore

I have a dream, a fantasy
To help me through reality
And my destination makes it worth the while
Pushing through the darkness still another mile
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream
 
Torsdag... helt slutkörd i morse... vilket resulterade i att jag försov mig.. attans!
aja jag hann iaf till bussen.. frukost var dock inte i min hjärna just då.. den tanken slog mig när magen kurrade till när jag var i Önnestad! shit happens! en frukt och sen var skoldagen igång...
dagen rullade på som vanligt, mönsterkonstruktion på morgontimmen.. sen fixade jag med mina byxor hela dan... snart så!
 
imorn blir det mer fix med brallorna, sen lunchar jag i skolan och sen kör vi mot Gittes! tyg ska inhandlas.. eller ja vi får se :P Madde ska iaf göra det, My & Sofie skulle nog också med :)
Sen blir det hem och rida mina fina hästar..
hatar verkligen att snön är tillbaka.. går inte att rida på banan och rida ut på fältet i mörkret är big no no!!
Träningen den blir nog inte av.. Transporten är typ frösen.. så går inte att koppla och Lastbilen.. ja Batteriet hmm pallar inte kylan.. och inte laddat på ett tag ^^.
 
vi får se hur min Fredag slutar.. kan erkänna att jag är galet sugen på att höja promille halten i blodet och träffa lite fina människor :) we'll see!!
 
puss på er TTYL XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0