That was then and this is now

This is the part of me that you're never gonna ever take away from me
Oavsett hur livet i framtiden blir så vet jag att vissa saker kommer inte förändras.. jag kommer alltid vara den jag är!
och men är det då?! nej.. jag vet inte egentligen, men jag kommer iaf alltid hålla huvudet högt, stå för mina åsikter,
 
Stand up for what you believe in even if it means standing alone!
 
Här sitter jag iaf söker jobb som bara den.. massor av CVn har skickats.. ett och annat personligt brev!
men än är jag inte klar... de där med Face 2 Face ansökningar tror jag mycket mer på! så dags att skriva ut lite papper för att sen kunna lämna dem vidare och förhoppningsvis få napp!
Tror inte ett dugg på Arbetsförmedlingen.. de har tillräckligt att göra, så mig ska dem slippa! även om det är ett halvår kvar innan jag ev behöver gå dit så tänker jag inte sitta här och vänta! tiden rullar på och Pengar vill vi ju alla ha!! utan dem blir man ju inte rik!.. och det har jag ju sagt att jag ska bli (även om jag bara säger rik och inte på vad... finns ju så mycket mer än pengar ^^)
nej när skolan är slut så vill jag slippa Arbetsförmedlingen... där har jag varit vad jag ska i mitt liv... deras påhitt om att sitta inne i stan 5ggr i veckan på möten och andra saker.. det klarar jag mig utan! så dags att bli seriös och söka jobb! Det gäller att inte vara så kräsen och öppen för allt! bästa jobbtiderna, fetaste lönen... det kan jag se i stjärnorna efter... mitt "mål" är att hitta ett jobb där jag trivs.. sen jobbar vi oss uppåt som alla andra i samhället!
 
nu ska jag ut och fixa till i stallet och även rida min prinsessa.. min fläckiga prinsessa gick på fältet innan idag.. ojoj så fin hon är! börjar gå riktigt bra på Hackamore nu!.. så vi kanska skippar bett helt och hållet?!
puss på er.. snälla ni gör som jag! sök jobb!! eller håll jävligt hårt i det ni har!!
 
hittade en bild från förra månaden när snön var på besök... min häst var lite galen där en dag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0