Why, why can’t this moment last forevermore?

Tonight, tonight eternity’s an open door
No, don’t ever stop doing the things you do
Don’t go, in every breath I take I’m breathing you

Euphoria
Forever, ’till the end of time

Forever we sail into infinity
We’re higher, we’re reaching for divinity
We are here, we’re all alone in our own universe

OMG att en galen utekväll och en del prat med finfina Hanna.. kan nysta upp så många knutar i min hjärna!
vad vore jag utan dig?!... jag vill aldrig veta.. vill aldrig uppleva att du inte finns där! <3
Vi åkte iaf till Bånken... Mamma och Katarina skulle till O'learys och kolla på H.E.A.T när de spelade så vi åkte med dem in..
 
kvällen blev galet bra... bästa någonsin faktiskt!
Träffade massor av underbara människor! satt ganska länge och pratade med en kille som jag känt igen i evigheter.. men ingen av oss har direkt hälsat när vi träffats ute... men under vårat samtal kom vi fram till att vi kände varann!! Vi har nämligen jobbat ihop på Info One!! haha! sjukt pinsamt att jag inte mindes ^^
han kom ihåg mig... oj vad jag kände mig elak där ett tag :O men till mitt "försvar" så jobbade han som säljare och vi träffades bara på luncherna... men ändå sjukt vi jobbade ihop mellan mars-maj varje dag!!!!!
 
iaf kvällen fortsatte... träffade fler människor och mitt i allt messade mamma och frågade om vi skulle hem?!
Hell no!! kvällen hade ju nyss börjat kl 01:30 ^^, kom på att min fina vän Robin skulle vara chaffis.. så slänge iväg ett sms och vips så var hemresan säkrad!
Mamma och Katarina åkte hem medans jag och Hanna fortsatte!!
men vid halv 3 kände vi att de kanske var dags att åka... Ringde Robin och en stund senare hoppade vi in i bilen och åkte hem! Tack som fan vännen!
 
Haha.. en sak till helt sådär Random!... direkt när hemresan började så kom Loreens Euphoria på radion!
hahaha.. då brast de (pga..en blandning mellan trötthet, lättnad, och hög promille halt)..
det finns nämligen en video när min vän dansar så satans grant till denna låt! tänk vad lite (ganska mycket) alkohol kan göra! ;)
så nu varje gång låten spelas så kan jag inte undvika att le...
och som han sa -"Det är ju kul att man kan glädja någon!"
 
hmm.. nu ska jag sammanfatta detta på ngn vänster...
jag vet iaf att jag har de mest underbara människorna runt mig... puss på er!
 
Lev nu, Våga ta chansen innan det är försent!
Ibland behöver vi bara koppla bort hjärnan och göra först och tänka sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0