Don't live a lie

You're asking for love and I wish
That it could be the way that it was
But it's over, there's no one to blame
It'll never be the same
 
I still care about you more than you could know
Dags att skriva av mig... frågor kommer troligen inte att besvaras!
 
Känner mig som den hemskaste människan på planeten just nu!
Efter att ha vänt och vridit på alla tankar så gjorde jag igår valet att sätta stopp för det som kunde ha blivit ett gigantiskt missförstånd och med all säkerhet skulle isf leda till en förlorad vänskap!
men just nu känns det som att vi gick den vägen ändå! ber till högre makter att detta bara är en fas vi ska gå igenom och sen hittar vi tillbaka! men just nu.. nej fy fan!
 
men om jag inte kan ge lika mycket som du är villig att ge mig så känner jag att jag måste sätta stopp för det och vara 100% ärlig innan det går förlångt.
jag vet själv hur det känns att gå och undra och hoppas, ett nej gör ont för stunden.. men att få reda på att någon inte varit helt ärlig, det sårar för livet!
Men du ska veta att jag stöttar dig och kommer alltid att finnas där! sån är jag! engång vän alltid vän!
kan man dela sina största hemligheter med varann så litar man på varann och då vet jag att iaf jag kommer kämpa för vänskapen livet ut!
 
Jag kommer sakna dig! men jag tvingar inte dig till att komma tillbaka, men jag vill inte avsluta allt såhär!
 
I alla fall.. Sista jobbveckan har börjat.. Ante ringde innan och jag jobbar även på Fredag!.
på Lördag är det visning på La vesta! åh vad jag hoppas att denna tjejen vill ha henne! min tid för La vesta finns inte mer.. :( hatar att känna så men sanningen är den att jag har inte tid! La vesta måste bort innan hösten!!!
Nästa vecka vet jag inte hur den ser ut... det får jag reda på i denna veckan, hur de har tänkt på KGT eller om jag ska tillbax till jobbcoachen... som sagt jag har ingen aning!  hoppas såklart på mer jobb!!!
 
Sen är vi inne i Augusti!! helt sinnes :O
men puss på er så ska jag ta det jävligt easy nu och sen åka och jobba!! Love my work!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0