Det kommer att gå bra, jag ska leva livet

It's Always a good time!!
 
Hemma igen efter en jävligt bra vecka!! tänkte skriva de mesta imorgon... men vill mest berätta att jag lever och hoppas att ni har haft det bra :D
 
Ikväll blir det Venestad och midsommardags firande...! på med dansskorna ;)
Igår var vi i Kristianstad vid 00:00 och då var det dags att ladda om... mot Horna för att fira midsommar!
folket var redan lagom fulla i hatten... men jag och pojkarna var inte långt efter! haha!
 
lite snabbt om hur veckan har varit......
vårt härliga gäng på 12st har B.la gått 7mil på Disenyland, varit högst upp i Eiffeltornet, sett Notredam & Triumfbågen, sprungit från resturangen till hotellet i åskväder, skrämt halva planet med en nysning, letat som galningar efter matbutiken 5min innan stängning två gånger!, blivit fotade av danskar på Kastrup, Sett massor av fiskar på Sealife, Sen har vi skålat.. och ganska mycket ;)
 
Massor av skratt, långa promenader, långa kvällar/nätter med hög promillehalt! helt klart en vecka att lägga till minnet! jag kommer sent att glömma min vecka i Paris med underbart folk! <3 puss!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0