I won't ever give up

We made it this far gotta hold on
It's a part of this road and we make it through
 
Don't lose who you are in the blur of the stars
Seeing is deceiving, dreaming is believing
 
Gärds dag 1 MSV:C1 red jag idag! kändes helt okej även om jag stör mig så sjukt mycket på de enkla bytena... asså! okej nu överdriver jag men fick känslan av att hon trillade ner på knäna typ.. så framtung kändes hon i avbrotten.. och sen ska hon upp på bakbenen och bara flyta iväg i en bra och bärig galopp efter det.... KOMMER INTE ATT HÄNDA! :@ usch... värdelös ridning från mig! så prinsessan är lika bra som vanligt ^^
Men 63.1% fick vi hamnade 8.a med 15 starter så typ i mitten.. så det känns väll ok.. de 4st plac låg på 67% och dit är det ju en bit :P men vi jobbar på det!
Får ju inte glömma att vi för snart exakt 4år sedan debuterade just på Gärds men då LB:2 och vi red på 55%.. och MSV har vi ju inte ridit så extremt mkt!... men jag släpper detta, lägger det till mina erfarenheter och lär mig av det!
 
Imorgon åker jag tillbaka mer revanschsugen än någonsin!!
LA:3 blir det och går hon som tidigare i veckan så kan vi vara med och slåss om rosetterna ^^ haha!
 
La vesta är riden... omg vad fin hon var.. träningen igår gjorde susen, hoppade henne lite idag vilken gummiboll ^^
det är så man knappt vill sälja. men man ska ju avsluta på topp så snälla spekulant köp henne ^^ haha!
hon förtjänar verkligen ngn som vill och kan satsa på henne till 100%...
nog om detta nu ska jag fixa lite mat och ikv ska båda prinsessorna badas.. Madenta  inför tävling och La vesta inför visning :P
 
<3 Underbara Madenta <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0