'Cause when I stare in your eyes..

With every strike of lightning
Comes a memory that lasts
And not a word is left unspoken
As the thunder starts to crash
Maybe I should give up
Som Mona Lisa har sitt leende
Så gömmer också du en hemlighet
 
Måndag!
Pigg som en lärka i morse! så stannade minsann uppe redan när jag matat hästarna, även om jag kunde sova ngn timme till utan att skämmas ^^
var i skolan lite över 10.. gick till min fina vän Madelene.. sen sprang jag ner en snabbis till Aulan, berättade för läraren att jag inte följer med till Berlin.. därav kommer jag inte på mötet de skulle ha.
gick tillbaka till Madelene och spenderade förmiddagen där!
sen blev det lunch och vi var tidigt där redan 11:15! så lagom när vi var klara runt 11:40 kom alla andra. jag stannade kvar och väntade på My.. under tiden fylldes bordet med fler trevliga människor :)
och runt 12:30 var det dags att lätta... mot lektionen!
 
Modehistoria och knyppling var dagens schema! det är så man dör lite inombords! men jag passade på att skissa lite på mitt kommande sy projekt! Kusinen vill ha en klänning! and I'll make it!!!!
så imorn blir det att fundera och klura... ska även ha ngt till mig själv paralellt! men vad??!
lite småsugen på en sommarklänning,,, mest för att få fram känslan av att fi faktiskt snart kan vara där... (även om det ska bli snöstorm inatt!)
 
nu ska jag hoppa in i duschen och sen kallar sängen om ngn timme!
imorgon vill jag vakna till barmark och lite sådär... brun/grå/grön och inget vitt skit nu tack!
säger som min vän tidigare idag... Jag som ville lägga på sommarfälgarna!
 
 
Fina La Vesta.. bilden är tagen av Jennifer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0