Hello, my name is.....

I woke up with the sun
Thought of all the people, places and things I’ve loved
Söndag mina damer och herrar.. Solen skiner, jag väntar på att hästarna kan äta upp sin lunch så jag kan rida i det underbara vädret :)
 
Gårdagen var toppen.. Tävlingen ägde! även om själva den fick ett dåligt slut, Farmor missbedömde lutningen i marken och föll... såg ganska illa ut ett tag, men blev sedan bättre och vi kunde åka hem.. tyvärr blev det sämre under kvällen så de bestämde sig för att åka till Akuten... där blev det en lång väntan... men nu är hon hemma, med "bara" en muskelskada. nu fortsätter jag att hålla tummarna för att det går över snabbt!
 
Kvällen spenderades i Rinkaby, Peter bjöd på Grogg!! Tack lixom :D
men det blev en lugn kväll.. vilket kanske var till det bästa.. denna väntan och funderingen över hur det gick på akuten var ju inget jag ville gå igenom direkt... men skönt att allt gick bra iaf :)
 
Imorn är det Måndag skolan börjar 12:40 som vanligt men jag är på plats 10:30.. ska på möte angående Berlinresan som jag BTW har valt att hoppa av.. säljer min biljett till en annan tjej från påbyggnadsåret.
Allt handlar om att prioritera... 1300kr är mkt pengar! och eftersom själva resan inte skulle ge oss "textilare" så mkt så känner jag att det är 1300kr för mkt!
dessa pengar kommer istället användas till Paris resan i sommar..! som kommer bli så jävla awesome :D
 
Sitter även här och planerar för tävlingsäsongen!!
På Torsdag ska Maja hoppa Bojsen på Pay & jump :)
på Söndag debuterar Moa och Bojsen LB:1 i Skepparslöv!!
 
Sen hoppas jag att La Vesta ska få åka till Österlen den 31!!
och veckan efter ska Madenta till Willands.. LA:3 & MSV:C1
 
Det går bra nu!!! Ne nu har nog hästarna tuggat färdigt :P
 
On your shoulders I can reach an endless sky!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0