We've come too far to give up who we are

I guess I've learned.
Maybe we've been bruised and battered,
Maybe I forgot what mattered then,
But not again
 
Fredag! Skolan gick fort! min klänning blev klar igår! så outfiten för Barndopet är räddad!
Efter skolan körde jag My till tåget.. så hon kunde åka hem till Ronneby!
 
Träningen idag gick så jäkla bra... började lite knakigt, inget direkt "go" i Madenta... vi talade inte riktigt samma språk... men vi löste det och vi hittade fram till varann!
och vi avslutade minsann på topp! 2st Klockrena byten i galoppen!... ett i varje varv :O
så asgrym! ojoj... nu känns MSV:B inte länge så långt borta!
jag kommer åka till Gärds den 8-9 Juni sen blir det nog tävlingspaus då sommaren kommer bli varm och skön så jag vill njuta på alla sätt! tävla om jag hittar ngt jag vill till annars trimmar jag hemma och sattsar på sensommaren och vem vet kanske en MSV:B debut kommer! det är iaf planen innan året är slut iaf!
 
Bojsen gick finfint.. det lilla jag såg.. var ju lite upptagen med att rida lixom ^^
Efter träningen gick jag och Hanna en 5km runda runt Härnestad.... gött och få sträcka på benen och ännu bättre med så trevligt sällskap!
 
På söndag åker vi till Sösdala med ponnyn! LC:2, LB:1 står på schemat!!
sen är det ny vecka med Vårfest, Inflyttningsfest och Barndop som höjdpunkter!!
 
It's always a good time!!
 
Mina 3 helt egna hästar! <3 vilken trio jag har!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0