Ingen kan stoppa mig, mitt äventyr är med dig

Om resan går över mörka vatten, spelar ingen roll
Jag är fri och har allting under kontroll
 
Hopptävling var det ja!!
är så satans stolt över min pärla!!
resultaten blev blandade för oss i laget, men vi kämpade!! och hade sjukt kul!!! :D
 
Madenta levererade över min förväntan, inte en ändå gång funderade hon på att stanna... oavsett läge så gjorde hon allt för att komma över!
i förklassen så fick vi en liten rivning på hinder 2... hon hann inte riktigt upp med ena frambenet, men vi avslutade med en otrolig känsla och sista språnget bara ... yes lixom! ^^
 
Lagklassen.. en trött madenta efter allt intryck osv, men hon kämpade.. blev lite lång och "sprallig" hög fart vilket bidrog till 5st rivningar... inget toppen resultat men hon ville hoppa.. och då är jag glad! resten handlar bara om rutin och styrka!!
 
de andra i laget kämpade på riktigt bra.. med blandade resultat, men humöret de var på topp rakt igenom :D
 
 
 
assså kolla in denna snyggingen!! :O sista hindret i förklassen, leendet är helt klart äkta glädje!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0