Little by little

Att min första instinkt var korrekt, nu vill jag uttrycka det i klartext. du är helt klart unik och speciell

tiden går, man blir äldre och saker som engång i tiden va självklara ser anorlunda ut! 

har ligger jag på en soffa någonstanns i nöbbelöv och mannen i mitt liv gör sig redo för att följa med till Eko. 

asså helt seriöst jag skulle inte ha ngn man, och absolut inget klassiskt svenskt  så som... Villa, volvo & vovve sen ville jag ju inte hitta ngn med ett "son-namn" 
 men vet ni vad precis allt det har jag hittat i min Andreas... och jag släpper honom aldrig 

så kort sagt livet blir inte alltid som man tänkt.. så vem vet kanske det en va ker dag finns en "bulle i ugnen" och en ring på fingret!
okej lite långt in i framtiden kanske men ni fattar... det går inte att planera livet!! 

allt sker utav en anledning och jag är så jävla glad att min "planering" sprack ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0