Sommartider hey hey!!

"Jag föll på direkten, det var något elektriskt
ända in i skelettet"

Midsommar igår! firade den med älsklingen, Familjen Larsson och mamma! 
Drog på mig min egensydda klänning och den hemmagjorda kransen och åkte iväg vi halv 2 
efter 11 trevliga timmar i vittsjö så kom vi hem igen. 
en kväll full med skratt, god mat och god dricka! 

Just nu är vi påväg till Johan, lite pizza och film har aldrig skadat ;) 

på Måndag är det jag som kör bil 504 Kristianstad innerstad!!  

tänkte också meddela att det gått 1år sedan paris resan! minns det som igår! vilken vecka vi hade :) helt galet kul! 
detta innebär också att det är snart 1år sedan jag klev in som praktikant på HGT för att sedan köra 3v till Lidköping..,. you know the story! 

men puss på er och lev livet leende! 
nu är det pizza time :D 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0